"Bir şey soracağım," dedim sessizce.
"Sor," dedi sonuncu.
"Şu an uçakta mıyız?"
"Ne alaka koza?"
"Uçuyorum, dedim." Ve bu darbuka çalan adam kulağımı sikti. Onu kim uçağa davet etti?"
"O zaman neden ateş? Neden benimle birlikte olamazsın?"
" Çünkü bana göre değilsin." Ateş'in cevabı netti.
"Ama sen demiştin ki sana değer veriyorum. Doğru değil miydi?"
Ateş bir süre sessiz kaldıktan sonra bağırdı." Lanet olsun ağlama!" Dedi." Vermedim, tamam mı? Sana hiç bir zaman değer vermedim. Ben hep melek'i düşündüm. Sanki onunlaymışım gibi hayal ettim..."