Nillecho

Nillecho
@Studentteacher
Kitaplara bağımlı olan kıymetli okuyucular; Devam edin okumak yeni bir ufkuyu beraberinde getirir...️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Orhan Veli Kanık"
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı; Önce hafiften bir rüzgâr esiyor; Yavaş yavaş sallanıyor Yapraklar, ağaçlarda; Uzaklarda, çok uzaklarda Sucuların hiç durmayan çıngırakları; İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.
Şiir
İpek K. isimli okura yanıt verildi
Nillecho
Knk yanlış olmuş
8/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2025 19. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Ekim 2025 18:29
Kitap dediğimiz aynı Hayal Orkestrası gibi olmalı hem akıcı hem etkileyici... Kitabın yazarını daha önce duymamıştım ama kitap dışarıdan bakıldığında ve içeriklerine girince eğitici bir hikaye olduğunu anlayabiliyorsunuz. Kitabın İçerik Konusu: Siyah gitar günlerce müzik dükkanında bekliyor, bir öğretmen siyah gitarı alınca gitarın hayatı değişmeye başlıyor.. öğretmen gitar çalmayı, müziklerle uğraşmayı en önemlisi çabalayıp pes etmemeyi çok seviyor. Öğretmenin öğrencileri öğretmene güzel sözlü notlar vermeyi eksik etmiyorlar. Öğretmen bir gün öğrencilerine; - Çocuklar benim tayinim çıktı ben artık gidiyorum tekrar görüşeceğiz. Dedikten sonra herşey yeniden başlıyor. Sonrası size kalsın Kitapta anladığım en güzel nokta ● Hayatta neler başımıza geliyor ise hiç birine aldırış etmeyip çözüm yolu bulmaya uğraşalım eğer bulamıyorsak daha üretici fikir yolları bulalım. Bir okur gözünden her yaştan bir bireyin okumasını tavsiye ediyorum. Sizlere Keyifli Okumalar diliyorum..️
Hayal OrkestrasıSezer Ortadağ · Timaş Çocuk Yayınları · 2024136 okunma
İpek K. isimli okura yanıt verildi
Nillecho
Evett🥰🥰💗
Tarlada, patikada, dağlarda Başka bi' tat var yollarda Çok yorulmuş bi' haldeydim Kendimi buldum aşkında Bekler sahilde meltem, içimde fırtına Yeniden de sevebiliriz, Akdeniz 🌄🏖🏜🏕
İpek K. isimli okura yanıt verildi
Nillecho
Ne kadar güzel, bende çok seviyorum 🤭💗💗