Fiziksel kusuru olan ya da sevimsiz karakter özelliklerine sahip birisini, duyduğu öfkeden dolayı kınamamamız gerekir. Durumunun sorumlusu o değildir. Bunun yerine sonuna kadar öfkelenmeye hakkı olduğunu ve bizim de onun durumunun suçuna ortak olduğumuzun bilincine varmamız gerekir. Suç bizdedir, çünkü bu durumu yaratan toplumsal felakete karşı yeterli önlemi almamışızdır.