Piraye çıktığı dönemlerde hayat çok daha güzeldi. Sene 2003.
Döviz kurları normal, Türkiye hem sporda hem müzikte çok başarılıydı.
İnsanlar daha sosyaldi.
Evet, bilgisayar ve telefonlar yoktu ya da sınırlıydı belki ama mutluyduk bence.
"Hem kötüyüm karanlığım, çirkinim biraz.
Aysel git başımdan istemiyorum."
Yazılan bazı sözlerin zaman geçtikçe daha da anlaşılabiliyor olması ne tuhaf.