“Bizi altı sene boyunca öldürdüler. Bizi her gün öldürdüler abi. Sadece Rusya, İran ve Rejim değil, sessiz kalan ve feryadımızı duymayan herkes bizi öldürdü.”
Din gayretiyle, iman gayretiyle kurtulan, şehitler ve gaziler memleketi olan bu memlekette kendi öz vatanımızda, kendi vicdanımızın, kendi imanımızın, kendi tarihimizin sesini duyurmak, neden, niçin hangi ölçülere göre suç oluyor?