Elveda arkadaşlar.Bu sizlere son satırlarım.Artık veda vakti geldi.Yaptığım şeyin ne kadar erken olduğunu biliyorum ama artık dayanamıyorum.Hayata gözlerimi kapatmanın zamanı geldi…. Acayip uykum var yaa iyi geceler😊😊😊
Yağmur hafifliyordu; kaldırımın ortasında başını kaldırmış yürüyen kızın yüzüne tek tük damlalar düşüyordu. Kız, Montag'ı görünce gülümsedi.
"Merhaba!"
Montag selam verdikten sonra, "Şimdi ne haltlar karıştırıyorsun?" diye sordu.
“Hâlâ deliyim. Yağmur iyi hisssettiriyor. Yağmurda yürümeye bayılırım.”
“Benim pek hoşuma gitmezdi sanırım,” dedi Montag.
“Denesen hoşuna gidebilir.”
“Hiç denemedim.”
Kız dudaklarını yaladı. “Yağmurun tadı bile güzel.”