Sude

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamana bırak, zamanla her şey unutulur! Sonra akıllanmaktansa şimdi akıllı olmak daha iyidir...
Sayfa 219 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Sude
Çok doğru👍🏻
Elveda arkadaşlar.Bu sizlere son satırlarım.Artık veda vakti geldi.Yaptığım şeyin ne kadar erken olduğunu biliyorum ama artık dayanamıyorum.Hayata gözlerimi kapatmanın zamanı geldi…. Acayip uykum var yaa iyi geceler😊😊😊
Sude
😂
Yağmur hafifliyordu; kaldırımın ortasında başını kaldırmış yürüyen kızın yüzüne tek tük damlalar düşüyordu. Kız, Montag'ı görünce gülümsedi. "Merhaba!" Montag selam verdikten sonra, "Şimdi ne haltlar karıştırıyorsun?" diye sordu. “Hâlâ deliyim. Yağmur iyi hisssettiriyor. Yağmurda yürümeye bayılırım.” “Benim pek hoşuma gitmezdi sanırım,” dedi Montag. “Denesen hoşuna gidebilir.” “Hiç denemedim.” Kız dudaklarını yaladı. “Yağmurun tadı bile güzel.”
Sayfa 41 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Sude
Hayranlıkla okuduğum tek kitap olmuştu.