bu kitabı acayip tatlı birinin tavsiyesi üzerine okudum ve iyi ki okumuşum. çok tatlıydı, çok sürükleyiciydi. kitap baya aktı elimde yani. müsait değilim, kitap okumaya vaktim yok ona rağmen okudum çünkü kitabı elimden bırakınca kendimi depresyona girmiş, eksikmiş gibi hissettim busbhahahs. STELLA COK TATLIYDI, YEDIM BITIRDIM YA. michael ve stella çok uyumluydu ve bu uyuma BAYILDIM. michael'in ailesine ve kendisine bayıldım (ailesine daha çok) CUNKU MUKEMMEL DERECEDE TATLIYDILAR