Sude

Sude
@Suden01
Öğrenci
İstanbul
48 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Ve gönül Tanrısına der ki: -Pervam yok verdiğin elemden; Her mihnet kabulüm,yeter ki Gün eksilmesin penceremden…
Alıntı
Reklam
Affedin beni daldığım oluyorsa eğer, Neyleyim gönlümce değil bu olup bitenler.
Alıntı
Sinirimden gülüyorum albayım. Çünkü sinirlerim artık gülmek için kafamın neşelenmesini beklemiyor. Bu karamsar beyinden bir kahkaha çıkmayacağı için, artık ben gülmüyorum, sinirlerim gülüyor. Hepsi bağımsızlığını kazandı
Alıntı
"Neymiş efendim? Hiçbir işin sonunu getirmemişim.Siz başlamayı bile göze almadınız..."
Alıntı
içimin sesi de olmasa, ölürdüm yalnızlıktan.
Alıntı
Reklam