Kaan

Kaan
@SufferMeyus
Duyarlılığı bu hayatı kaldıramayacak kadar keskinleşmiş bir kaybeden..
Çok yalnız hissediyordum, gerçek yalnızlıktı bu. Birileri benim için mutlu olsun istiyordum. Benim için mutlu olacak bir kişi bile yoktu.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatım başarısız bir deney gibi geliyordu bazen. Tüm talimatları takip etmiştim ama olmam gereken insan olamamıştım sonunda.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Düş kırıklığına uğramak ya da uğratmak istemiyordum çünkü kırılgan değildim, korunabilir biri değildim, açık arazide esen karanlık rüzgar ve tozdum ben, kimsenin benim için yapabileceği bir şey yoktu.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Mutsuzluğum uzun zaman önce geride kaldı, dedim. Mutsuzluğum döktüğüm bir deri.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Her şeyin tümüyle faydasız olduğunu durup düşündüğün olmuyor mu hiç?
Sayfa 25·Kitabı okudu