En etkileyici kitaplarım arasında bir kitap. Sizi kendisiyle birlikte alıp götüren bir kahraman var adeta. Okudukça sorgulatan, kafanızın içinde dolaşmanızı sağlayan bir kitap. Tekrar okuduklarımdan ve okuyacaklarımdan.. Kitabın sonunda verilen mesaj bence okuyana göre değişir. Mutluluk, aşk, huzur...belki de o kadar uzakta değildir.