İleri gelenlerden biri İsa'ya, İyi öğretmenim, sonsuz yaşama kavuşmak için ne yapmalıyım? diye sordu. İsa, Bana neden iyi diyorsun? dedi. İyi olan yalnız biri var, O da Tanrı'dır.
Yunus Emre'nin başından geçen olayları çok başarılı bir şekilde anlatmış usta yazar. Bu güzel kişiliği, bize okuma fırsatı sunduğu için sonsuz teşekkür ederim.
Pişmanlık kadar insana yakışan bir hâl tanımadım ben Molla Kasım. Düşün ki ateşe atılmış yanıyorsun, ama her yanış bir kere daha temizliyor seni. Tam öyle bir zaman... Düşünsene; bir kapıya ikinci defa gitmek... Kaçtığın, terk ettiğin yere geri dönmek... Elveda demediğine dönüp merhaba demek... Çok zordur çook...