asdfassfr

asdfassfr
@Sukranbingol
Vazgeçiyorum; bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum: beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye..
laborant
diyarbakır
21 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanın kimsesi yoksa, hiçbir yere gidemez. Herkesin,gidebileceği bir yer olmalı. Çünkü öyle bir an oluyorki, insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir.
Reklam
Ben seni dünyanın öteki ucuna da gitsen izlerim..
"Hiç kimse ona sevgisini böylesine riyasız, böylesine koşulsuz beyan etmemişti."
Sevgi, insana zarar veren bir hatadır; işbirlikçisi, yani umutsa tehlikeli bir yanılsama."
"O minicik kalbini neden benim gibi yaşlı, çirkin bir kocakarıya bağladın ki?
Reklam