Onların,hissedemedikleri acılarını da siz içinizde taşıyacaksınız.Güzel bir rüyadan uyanmanın tatlı şaşkınlığını yaşayacaklar bir süre. Sonra unutacaklar,unuttukları için de unutacaklardır. Kendi güzelliklerini de -eğer bir güzellikleri varsa-unutacaklardır.yalnız sizin içinizde yaşayacaklardır:bunu bilmedikleri için de,yaşadıklarını da bilmeyeceklerdir.Alışkanlıktan başka bir şey bilmedikleri için,sizin de yokluğunuza alışacaklardır.Anlıyorum olric.Neden daha önce söylemedin bana? O zman yaşayamazdınız.Siz her şeyi yaşamalısınız efendimiz.Bütün güzellikleri görmelisiniz. İçinde en küçük güzellik olan bir şeyi bile tanımalısınız. Siz ne yaparsanız olur, efendimiz. Beni şımartıyorsun olric. Zarar yok efendimiz; çünkü artık sizi kimse simartmayacak. Beni korkutuyorsun olric. Siz istemeyeceksiniz efendimiz.Guzellikleri kendiniz bulup çıkaracaksınız artık..