asdfassfr

asdfassfr
@Sukranbingol
Vazgeçiyorum; bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum: beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye..
laborant
diyarbakır
21 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Artık bu yalancı dünyayı beğenmiyorum. Çiçeklerden papatyayı,insanlardan Selimi beğeniyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımın başı ve sonu belliydi;hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım. Oyalanacak durumum yoktu. Ezberlemiş olduğum bütün şiirleri okumalıydım,bütün kavgalarımı çıkarmalıydım,bütün kuruntularımı ortaya dökmeliydim..
Öyleyse,ben de hayatımın sonuna kadar aynı yerde kımıldamadan oturacağım.Herkes istediği kadar koşsun.Beni anlayacak insan beni oturduğum yerde de bulur. Oturacağım ve bekliyeceğim..
"Ben iç dünyama dönüyorum.Orada hayal kırıklığına yer yok."