“Kendi dönemimi, çevremdeki insanları düşündüm. Bu kadar büyük kıyımlar, korkunç acılar yaşanmıyordu. Ama insanlar hâlâ, sanki bu hayatı nasıl zorlaştırabiliriz, nasıl çekilmez hale getirip mutsuzluğa neden oluruz diye, gece gündüz düşünüyorlar, sürekli bunun için uğraşıyorlardı.”
“Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama
unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık,
kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu
düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!
Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!”