Kitaba başladım. Bayramdan dolayı biraz okumam zaman alacak ama kitap akışını beğendim. Sürükleyici bir kitaba benziyor. Bu tarz kitap ilk kez okuyorum ve beğendiğimi söyleyebilirim.
Buket sonunda içine düştüğü tüm çıkmazlıkları Kağan'a anlattı. Kitabı okurken adeta içinde hissettim kendimi. Bir çok sır hakkında ipucu vardı. Kitap gayet güzeldi. 4. Kitapta sırlar açığa çıkar umarım..