Bir hayal vardı kurulan
Kapalı kapılar ardında saklanan
Şimdi sen geldin
Bir an da aydınlandı sevdam
Açılan bir kapıydı oysa
Koca bir bahardı içeri giren
Bir can hayat buldu sende
Bir çocuk gülümsedi gözlerine
Sen yıllar önce tutuştuğum aşk
Sen kendimi unutup, büründüğüm sevda
Bir özlem yığını ki kaldırıp attım ardıma
Şimdi kavuşma vakti diyorlar
Bir yanım diyor ki inanma
Yine bir düştür gördüğün incinirsin
Kalbin yaralanır tükenirsin
Hayır hayır bekle
Daha vakti değil aşkla dans etme
Mutluluk uzak sana
Kavuşmak uzak
Bir an da nasıl kavuşur ki insan
İnanmak ne zormuş bekleyene...
Şule Çabuk
Bir yanım çılgınlar gibi gülüp eğlenirken
Bir yanım hüzün derliyor
Sahi neydi bu ikilemin sebebi?
Hangisi benim duygularımdı.
Gülücüklerim mi sahteydi hüzünlerim mi
Sanki içimde bir ben var ne yaptığını kendi bile bilmeyen.