“Kendimi sürekli üzgün hissetmekten çok yoruldum” diyen kendi sesini duydu.
“Mutlu insanlara imreniyorum” dedi Züleyha. “Hasetten değil –beni şaşırttıkları için daha çok. Onları incelemek istiyorum –bir numune gibi mikroskop altına koymak istiyorum. Bunu nasıl beceriyorlar? Halbuki benim dengem her zaman bozuk. "
Hakikatlerin bilgisinden yoksun olanlar: Allah bizimle konuşsa ya da bize işaretler gösterse olmaz mıydı, dediler. İşte onlardan önceki kimseler de bunun benzeri sözler söylediler. Onların kalbleri birbirlerine benzer. Yakınlığı anlayan kimseler için işaretlerimiz apaçık ortadadır.