"Aşırılıklar beni hep ürkütür. Bir kişiyi, işi, durumu ya da düşünceyi saplantı derecesinde aşırı sevmek genelde sevilen şeyle ilgili değildir. Başka bir duygunun telafisi olma ihtimali çok yüksektir."
"Beni insanlar iyi görürse içimdeki iyi keşfediyorum, kötü görürlerse iyinin değerli olmadığına inanıp içimdeki kötüyü öne çıkarıyorum. Bu nasıl ki beni etkiliyorsa, benim bakışımda çevremdeki insanların içindeki iyi mi yoksa kötüyü mü çıkaracaklarını etkiliyor. Çevremdeki insanların nasıl birisi olacağını biraz da ben belirliyorum."