...olmadığın bir insan gibi davrandığın zaman, kendini yüzeyinde kalırsın derinlerini unutursun. Bu da kendine yabancılaşmış milyonlarca insandan biri yapar seni.
...ama karşılaştığım insanlarda, süreç olarak değil de sonuç olarak mutluluk hedeflenmişse, mutlu olmak için ne kadar çok şey yaparlarsa yapsınlar kimileri için hayal edilmesi güç deneyimler bile yaşasalar ,aldıkları keyfin çok kısa sürdüğünü ve hırçınlaştıklarını gözlemliyorum.