Süleyman

Yalnız ben değilim ya Benden çok daha iyi kimselerde acı çekiyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hem kendi kendimize üzüntü yaratır hemde şikayet ederiz
Hiç olmazsa büsbütün aklımı oynatsam da tımarhaneye girsem. Belki tedaviden sonra beynim doğru dürüst calışmaya başlar
Ne yapıyım ki ondan gelen ızdırap bile beni mutlu ediyor

Süleyman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·430 syf.·
8 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 119,6bin okunma