Bizim için zaman neydi?
Yaşadığımız şu an mı? Yoksa geçmiş ya da gelecek mi?
Peki zaman bize ne kadar yeterli?
Hani hepimizin söylediği bir söz var ya,;
" ZAMANIM YOK!"
Gerçekten yok mu?
Ya da daha çok neye yok. Neyde kaybolup yetistiremiyoruz şu zamanı.
Bazı kitaplar okunduğunda evet biz buyuz ve bu durumdan çıkmalıyız dedirtiyor. Karar aldırtıyor. İşte bu da tam onlardan. bizden bahseden, bizim dünyamızı anlatan, kayboluşumuzun sebeplerine değinen hem bizim için hem çocukların için çok güzel bir kitap.
Zamanın aslına varmak adına belki okurken bir şeylere yetişip zaman hesabı yapmayı bırakırız. Yaşanması gerektiği gibi yaşarız.