30`13

30`13
@Sumilyarderi_
Yaz gecesi yansıyan Ay ışığı`
Kayıtsızlık ve ihmal düpedüz sevememekten daha fazla hasar yaratır çoğu kez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar anılar içindir, gelecek için değil.
Küçük bir oyun oynayalım mı?
Şu an pencereden dışarı bakın ya da kafanızı kaldırıp odadaki ilk nesneye odaklanın. Sonra da şu an okuduğunuz kitabın 39. sayfasındaki ilk cümleyi buraya yazın. Bakalım nasıl absürt ya da anlamlı eşleşmeler çıkacak? Ben başlıyorum... Nesne: Yarım kalmış çikolata Kitabın cümlesi: Yani burada hiç geçmiş yok mu?
"Yapmazsın be güzelim," dedi çaresizlikle. "İhanetin yoktur bir nedeni.."
Hayat kısa, ne kötü kitaba yeter ne kötü şaraba.