Süm

Makasla giderler gülü sevmeye
Reklam
İlk acı değilsin dedim.Son acı da olmayacağım dedi.Sevmenin ötesini görmek istemiştim dedim.Oradan geliyorsun dedi.Sözcüklerden duvar örülmezmiş dedim. Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor dedi.Yalnızlık hiç geçmiyor dedim.Yazıyorsun ya dedi.
İnsan yalnızken daha dürüsttür Kalbin mutlaka ses olur sana, Anlarsın bir gün ulu dağlarda Bir nokta imiş koskoca ömür
Çekip gitmenin sessiz bilgisi Ancak ölünce severler seni.