İlk acı değilsin dedim.Son acı da olmayacağım dedi.Sevmenin ötesini görmek istemiştim dedim.Oradan geliyorsun dedi.Sözcüklerden duvar örülmezmiş dedim. Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor dedi.Yalnızlık hiç geçmiyor dedim.Yazıyorsun ya dedi.