"Bu yapışıp bırakamadığınız değersiz hayatı bırakın, özgürleşin; zira o son derece değersiz ve kötüdür.
Nitekim o, sizden önce kendisine gönül bağlayıp aşk duyan dünyaperestleri terk etti!"
Biz neden sonbaharı severiz?
"Zira sonbahar mevsiminde bir "son" duygusuna kapılırız.
Yani kurtuluşun daimi acısını gün batımında daha derinden hissederiz. Derin duygular, daha çok gün batımını yakın görürler."