Erkek kadına dedi ki:
- Seni seviyorum,
ama nasıl?
kilometrelerce derin, kilometrelerce dümdüz,
yüzde yüz, yüzde bin beşyüz
yüzde hudutsuz kere yüz...
...
“Nazım Hikmet Ran”gerçekten söyledi mi dersiniz bu sözcükleri ? Peki kime Piraye‘sine seni seviyorum derken kolundaki saatte Vera yazarken...aşk bir kez daha öldü mü...kimden ayrıldın da çıktı bu dizeler bir ayrılık hikayesi gerçekten var oldu mu bilinmez biz şiirimizi okuyalım vesselam.
El,ayak buz kesmiş,yürek cehennem...demişti şair neydi bu içi dışı bir olamama...beden aklıyla donmuşken yürek neden böylesi hercai kelebek gibi ateşe meyleder...
Neyi seversen, o olursun. Sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir.
Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkabilecek bir şeyi sev. Senin ötende birşeyi sev...
Oslo