Suzan

Suzan
Sait Faik’in abası yanık kızı:)
Paramedik
İstanbul
Mardin, 9 Ocak
254 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yıllar önce bir yerde okuduğu,yalnız yaşamaya alışmış bir kadının hayatına girmek her babayiğidin harcı değildir,diyen aforizmayı hatırladı.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
2/10
·88 syf.··
2021 10. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2021 21:31
Benim için yanlış zamanda okuduğum bir kitap oldu diyebilirim. Başladım, ara verdim, yarım bıraktım, tekrar elime aldım.Çünkü bir kitaba başladığımda nasıl olursa olsun onu bitirme taraftarıyım.Zor oldu ama nihayet bitirebildim.Neyse yorumuma gelince;kitab’ın adı, Mutluluğun Kazanılması olduğu için sakın size de bende olduğu gibi kişisel gelişim kitabı izlenimi uyandırmasın. Bende öyle olmuştu çünkü hiç araştırmadan direkt başlığından yola çıktım. Kitapta, ideal yönetici ve yönetim nasıl olmalıdır konusu işlenmiş. Farabi'nin felsefesine göre temel amaç insanın amacının ne olduğunu bilmek ve bunu gerçekleştirmek. Yine ona göre bu amaç, mutluluktur. Ve mutluluğun gerçekleştirilmesi ahlakın alanına girdiğinden çareyi orada görmüştür ve siyasetle ahlakı birbiriyle ilişiği bulunan, aynı sorunların farklı görüntüsü olarak değerlendirmiştir.Beni çok zorladı ve ilgimi çekmedi açıkçası.Umarım siz beğenirsiniz Size de iyi okumalar diliyorum…
Felsefe
Mutluluğun KazanılmasıFarabi · İş Bankası Kültür Yayınları · 20245,4bin okunma

Suzan

, bir kitap okudu
2/10
·88 syf.··
32 günde okudu
·
2021 10. kitabı
Farabi
7.1/10 · 5,4bin okunma
Her dinlediğimde ilk kez dinliyormuş gibi büyülüyor
Bir inancın yüceliğinde buldum seni, bir kavganın güzelliğinde sevdim. Bin kez budadılar körpe dallarımızı, bin kez kırdılar. Yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz Bin kez korkuya boğdular zamanı Bin kez ölümlediler yine doğumdayız işte, yine sevinçteyiz. Bitmedi daha sürüyor o kavga ve sürecek. Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek! Adnan Yücel
Şiir