Cansu

Çünkü doğada barış diye bir şey yok. Her canlı hayatta kalmak için savaşır. Hem de sürekli.HAYAT BİR SAVAŞTIR!
Edebiyat
Cansu
Peki ya 'insan nasıl barışır?'