Su

Su
@Suu1903
Gülerken de ağlanır
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzünde ne kadar az yer kapladığıma bakmayın, içimde öylesine genişimki adım atacak yer yok. Belki de bu yüzden dışarıya ayak uyduramıyorumdur kim bilir
Ötesi mi var? yalnızlığı yalnız Seninle aldattım, kıskandı yıldızlar Aşka inanmayanlara Seni anlattım ,karardı ay Onur Can Özcan -İntihaşk
Çok oldu ağladığım Çok oldu sızladığım Çok oldu geceleri Seni sayıkladığım Ali Baran
iyi ki
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz +İyi ki bir defa geliyoruz Portuga -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım