Ağlamak için gözden yaş mı akmalı
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı ?
Yeryüzünde ne kadar az yer kapladığıma bakmayın, içimde öylesine genişimki adım atacak yer yok. Belki de bu yüzden dışarıya ayak uyduramıyorumdur kim bilir
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
+Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz
+İyi ki bir defa geliyoruz Portuga
-Neden?
+İkinci bir hayatı kaldıramazdım