Duasız üşürdü yürekler . Bir dua edeni olmalıydı insanın bir de dua ettiği. Bilemezdik hangi kırık gönlün duasıydı karanlıkları aydınlatan,umulmadık kapıları açan. Nasıl güzel diyordu derviş:"Bilemezsin kimin için ettiğin duadır,seni böyle ayakta tutan."