Merhabalar,
Okurken bana bakış açısı katan cümlelerin bi kısmını kendime not etmek için burada paylaşıyorum, yine de etkileşime açık olduğum için profilimi açık bırakıyorum.
Keyifli Okumalar.
Belli ki bir kadının hayatının bir aşamasında iradesi ve bilgisi dışında gizemli güçlere teslim olduğu olgusuna karşı çıkmak, insanın kendi içgüdüsü ve doğamızın şeytani yönü karşısındaki korkusunu gizlemeye yarıyor ve "kolayca baştan çıkabilenlere" kıyasla daha güçlü, daha ahlâklı ve temiz hissetmek, bazı insanlara keyif veriyor olmalıydı.
#137078312 ifadesine yanıt olarak;
..."Devlet yargısı bu konularda kuşkusuz benden daha katı davranacaktır; yargının görevi genel geçer kabul edilen ahlâkı ve mutabakatları korumaktır. Bu görevi nedeniyle de mazur görmektense yargılamak zorundadır. Bir şahıs olarak bir savcının rolünü üstlenmeye neden gönüllü olmam gerektiğini anlamakta zorlanıyorum. Benim tercihim, avukatın görevini almak olabilir ancak. İnsanları yargılamaktansa onları anlamaya çalışmak bana daha çok keyif veriyor."...