Merhabalar,
Okurken bana bakış açısı katan cümlelerin bi kısmını kendime not etmek için burada paylaşıyorum, yine de etkileşime açık olduğum için profilimi açık bırakıyorum.
Keyifli Okumalar.
Hangisidir büyük ejderha, tinin artık efendi ve tanrı diye adlandırmak istemediği? "Yapmalısın," der büyük ejderha. Oysa, "istiyorum," der aslanın tini.
Daha akıllı olsam! Büsbütün akıllı olsam, tıpkı yılanım gibi!
Ancak, olanaksız bir şey bu istediğim: öyleyse her zaman akıllılığımla birlikte yürümesini isterim gururumun!
Ve gün olur akıllılığım beni terk ederse: –ah, pek sever o, kaçıp gitmeyi! –gururum da uçup gitsin, budaladığımla birlikte!