S.A

S.A
@Suuyioook
"Bence biz kör olmadık,biz zaten kördük." -Gören körler mi?" +"Gördüğü halde görmeyen körler."
Reklam
Oysa, yaşamaya çalışmak en büyük yorgunluktu..
Sayfa 306·Kitabı okudu
Pencerenin kenarında küçük,tatlı,sarı renkli bir çiçek,gün ışığına doymuş bir halde, duvardaki çatlağın içinde rüzgarla oynaşıyordu.
Sayfa 66·Kitabı okudu