📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi içinde kaybolan bir insan hiçbir yere kök salamaz
yaşamak istiyorsa da başkalarının dalları altında yaşamaya razı olmak zorunda kalır.
Parçalandığı halde bile kendinden bir parça taşımıyorsa neredeydi
Kendini neresinde bulabilirdi
içine baktığında ki orası insanın hayatıdır Şüphesiz kendine rastlayamadığında nereye gitmeliydi insan
insan kendini bedeninin içinde bulamazsa bedeninin dışında nereye bakmalıydı bedeninde Ruhunda bile kendine rastlayamayan bir insanın nereye gittiğini fark eder miydi
Kendini bulamayan bir insanın hayatına kim sahip çıkabilirdi
Eğer zamanı ve hayatı içinde kendisi olmayan bir bedene verirseniz O hayatın ölümden bir farkı kalmaz ve beden de ölümde olduğu gibi çürür gider
İnsan kendi içindeki izini kaybederse dünya üstündeki tüm tabelaların açılmış genişlemiş ve Nereye gideceği belirlenmiş Tüm yolların kentlerin ve gezegenlerin isimlerinin ağaçlardaki yosunların Flora'nın faunanın göç eden kuşların Medcezir'in mektupların kimliklerin telefonların isimlerin yaşların mesleklerin dillerin ve dinlerin hangisi gösterebilir ona yerini..
Hayat doğruları mas eden bir kara delik gibi durur durur Çünkü her ne kadar yaşayan biz olsak bile hep bizim dışımızdadır
bizim dışımızdakileri ilgilendirir
bizim dışımızdakilere bağlıdır
Bizim dışımızdakiler için feda edilir bizim dışımızdakilere adanır
bizim dışımızdakilerin emrindedir
onun yaşayan ve onun sahibi olsak bile hayatımız Bizim hayatımız olmaktan çok başkalarının hayatıdır
dünya yerini hatırlamak için güneşe bakar
göğündeki Yıldızlar ona geçmişini hatırlatır
aynı şekilde başkaları da bize yerimizi de geçmişimizi hatırlatır
tek bir hayat vardır canlılığın hayatı
bu canlılığı sürdürebilmek için aynı hayata ortak olmak ve bir örtü gibi hepsini kendi üzerine çekmek yerine bir ucundan tutmak ısınmak için altına sırayla girmek gibidir
Güzel bir manzaranın önünde durunca onu seyretmek istediği gibi
seslenişini duymak istemek
Bir denizin önünde durduğun zaman ufkun Ne kadar uzakta olduğunu merak ederdim hep
Sen de öyle Uzaksın bana sevgilim
merak ediyorum
Gidişin ne kadar uzak ..!