Seval

Seval
@Svl8
''Zaten dünyada oynadığımız hayat komedisi de böyle değil mi? Bir kere hayata veda edince hepimiz eşit olmuyor muyuz?''
Dostoyevski ya da Voltaire'in eserlerinin birinde, birisi "Eğer Tanrı olmasaydı bile insanoğlu onu icat ederdi," demiş. Şuna derinden inanıyorum ki, ölümsüzlük olmasa bile yüksek insan aklı ölümsüzlüğü er ya da geç icat edecektir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bana hasta diyenlere inanmayın! Yalan bütün bunlar! Kentte yalnızca bir zeki insanla karşılaştım, o da deliydi; bu yüzden hasta diyorlar bana.
"Yalnızca kendinden kaçmak istemiyor, bir daha geri dönmemek üzere ortadan kaybolmak istiyordu."
"İyi insanlar dürüst yaşar, iyi insanlar hilesiz yaşar ve hiç bir zaman benzerleri olmaz."
"Şunu da söyleyeyim: Ben kendi hayatımı yaşıyorum Krestyan İvanoviç. Kendi yolumda ilerlemeyi seviyorum. Hiç kimseye bağımlı olmadan yalnız yürümeyi seviyorum."