Kimsenin başkasının günahı ya da sevabı hakkında fikir beyan etmesi caiz değildir, bu Cenabı Allah'a şirk koşmak olur;Yüce Rabbim herkesin kalbini, itikadını görür;onun karşısında hepimiz çıplağız zaten ama esvaplarımız Rabbimizin yarattığı kullara karşı saygımızı ifade eder.