N.şeyma

N.şeyma
@Sy_ncr
İyi konuşmayı bilenler kısa ve öz konuşur, çok susar.
NEÜ| Logistics Management
43 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
İNSANSIN VE insanlarla beraber yaşıyorsun… Kırık kırıktır için… Özün eziliyordur çok zaman… İçini açamazsın kimseye, iç çekip durursun kendi içinde… Kimi anladın ki, kim seni anlasın… Neyi istediğini, neyi sevdiğini biliyor musun ki…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Freud'un dediği gibi; "Karşınızdaki insan, sizi neyin üzeceğini bildiği halde onu yapmaya devam ediyorsa bunun adı hata değildir. Düpedüz sizi gözden çıkarmıştır."
Ve en çok da bu farkındalık yoruyor beni. Küçük beyinli, kötü niyetli insanların yapmacık sevgi gösterilerinin, süslü kelimelerinin altına sakladıkları gerçeği hissediyorum. Yüzlerine vursam, anında inkar edeceklerini de adım gibi biliyorum. Karşılarında acı acı gülüyorum. Bu gülümsemeyi bile bir memnuniyet olarak kabul ettiklerini görünce pes artık diyorum. Küçük hesaplarına büyük mutluluklar yükleyen, içlerindeki insanlığı bitiren insanlara sadece acıyorum. Ve bir kez daha; insanlık da bir nimetmiş, herkese nasip olmayan diyorum
Ben oradaydım, dilinden anlamadığım insanların arasında. Dilimden çok az kimselerin anladığı insanların arasında. Gökyüzüne yakın bir dağ başında.