Tek kelimeyle harika.
İlk başta eğlenceliydi ama sonlara doğru ( son 100)ağlayıp durdum. Bide okuldaydım ağlayamadım da zaten o yüzden psikolojimi bozdu. Ama harika ötesi bi kitaptı. Okuyun okutun sizde bir iz bırakacaktır. Bırakmazsa beni bulun size bir tane geçireyim( ciddiye almasanız da olur) duygusuzsunuz demektir.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,4bin okunma