Seda Başak

Bu doğru olabilir, ama Tanrı'nın mutlaka bir adam olması gerektiği görüşünü ben hiç kabul edemiyorum. Annemin de eşitlik sağlamak için bazen Tanrı'ya Tanrıça dediği olur!
Sayfa 308·Kitabı okudu
Reklam
İlginç!!!
İnsan olmak demek....
Anlamak istemeyene anlatmak zaman kaybı...
Reklam