Seda Başak

Neler hissettin o zaman? Hiç... Dedim ya, hiçbir şey hissetmeme nin dayanılmaz hafifliğini yaşıyordum o zaman...
Sayfa 321·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın tüm insanlara...
... Çünkü yetişkin insanın da bir sahibe ihtiyacı vardır. Kendimize sahip çıkmak, arka çıkmak, koruyup kollamak en önemli sorumluluğumuz dur. Tanrı da böyle ister! O bizi bize emanet eder.
Sayfa 299·Kitabı okudu
Cehennem nedir? Ben onun sevememenin acısı olduğunu savunuyorum. Dostoyevski
Ölüm acısıyla başaçıkabilmek mümkün mü?
İnsanoğlu acıya dayanıklı oluyor. Hele benim gibi bir de çok severek yaptıgı bir işi varsa, acılarla başa çıkmak belki mümkün oluyor ama acı çeken insan, acıyı daha iyi anlıyor.
Sayfa 285·Kitabı okudu