Kadınlara yapılan eziyetlere.... yine kadınların destek vermesi ne garip!.... Sanki çektikleri acıdan zevk alıyorlar....
Törelere destek olanlar da yine kadınlar... Kadın istemese erkek hiçbir şey yapamaz... Ama kadın böyle istiyor... Ceza istiyor... Acı istiyor... Hatta sonunda ölüm istiyor...