Seda Başak

Sevmek, Sevdiğin kişiyle Birlikte olmak Değildir unutma! Çünkü aşk; Onunla yaşamak değil, Onu yaşamaktır, aslında.... Nazım Hikmet
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlara yapılan eziyetlere.... yine kadınların destek vermesi ne garip!.... Sanki çektikleri acıdan zevk alıyorlar.... Törelere destek olanlar da yine kadınlar... Kadın istemese erkek hiçbir şey yapamaz... Ama kadın böyle istiyor... Ceza istiyor... Acı istiyor... Hatta sonunda ölüm istiyor...
Sayfa 96·Kitabı okudu
Bir çocuğun nasıl bir ortamda, kimlerin elinde, ne şartlarda büyüdüğü o çocuğun kaderini yazıyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Yaşamak güzel şey.
Herzaman mutlaka yapmam gereken bir iş veya yetişmem gereken bir yer vardır.........., tek bir hayata çok şey sığdırmak isterim hep.
Sayfa 74·Kitabı okudu