Seda Başak

İnsan insan derler idi Şimdi bildim insan nedir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1 K'da ki biz okullara da nasip et Allah'ım
Kitaplar ona en iyi ilaçtan bile daha iyi geldi. Kendini unuttu;bilime, edebiyata, sanata yöneldi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Aslında kaçmak istediği başkaları değil, kendisiydi.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Dilerim 2024 yılını aramayacağımız bir yıl olsun....
Öyle bir yıl olsun ki🌺 ne zengin fakir🌺, ne sen ben farkı olsun🌺. Kış günü herkesin evi barkı olsun🌺 Öyle bir yıl olsun ki; yaşamak🌺 sevmek gibi gönülden olsun🌺 Olursa bir şikayet ölümden olsun🌺 O'da gençlerden uzak olsun🌺 ~ Cahit Sıtkı Tarancı
Kolay mı insan olmak? Mümkün mü insan olup da acı çekmemek?
Sayfa 11·Kitabı okudu