Derin bir hüzünle kitabı sonlandırıyorum.
Hayatımızın bu kadar acı gerçeklerle dolu olması beni çok etkiledi. Küçük yaştaki bir çocuğun hayat şartları karşısında nasıl olgunlaşacağını gösterdi.
Ne kadar adaletsiz bir Dünya da yaşadığımızı bir kez daha anladım
DÜNYA 'YI ÇOCUKLAR YÖNETSİN!!!
Vicdan ve merhamet dolu kalpleriyle.
Masum, bedeni küçük olan büyük insanlar...