Şeyma Çiçek

Şeyma Çiçek
-Burada kal, yanımda, olur mu? - Evet kalırım! - Sonuna kadar, ölünceye kadar da kalır mısın?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kişi kötü doğmaz, kişilik kötü Doğan kötü doğmaz, gerçeklik kötü
Yürü, öküz adını alma, insanlık yap İnsan, insanlıkla insan olur İnsanlık için bu adı aldı insan İnsanlıkla adını yüceltir insan
İnsanların birbirinden farklı olduğunu, bu farklılıkların nedenini kavramak için acı çekmemiz gerektiğini henüz öğrenmemişti.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Dargınlıkla, küskünlükle savaşa gidilir mi? Bu savaşı ancak birbirimizle çok iyi dost olursak kazanabiliriz!
Sayfa 123·Kitabı okudu