Anneciğim,anneciğim! Kara topraklarda yatacağına kızının yanında olsaydın ne olurdu? Aç, kollarını aç!…
Kucağını aç!.. Ah,üşüyorum… Korkuyorum…
Kendi hayalimden,kendi düşüncelerimden…
Kucağını açmazsan bari mezarını aç da ben de bir tarafa sokulayım…