Yazarın sanırım ikinci, benim ise okuduğum ilk eseri. Öncelikle şunu peşinen ifade etmeliyim; ustaca düşünülmüş yazım tekniği ve kurgu ağacı ile şu ana kadar örneğine çok az rastladığım sürükleyicilikte bir kitap olduğu kabul etmek gerek. Lansman ve sunumunda da belirtildiği gibi 7even ve Kuzuların Sessizliği etkileşimleri çoğu yerde karşınıza çıkıyor. Aslında tam da bu iki eserin karışımı gibi diyebiliriz. Gel gelelim ne 7even ın vuruculuğu ve şiddetini, ne de Kuzuların Sessizliği ezber bozanlığının yanına bile yaklaşmayacağı da bir o kadar aşikar. Bir diğer eleştirim ise üçleme olacak bu serinin daha ilk kitabında katilin kimliği ve geçmişindeki en önemli kilit noktaları (ki çok keyif vermese de kitabın en merak uyandıran yeriydi) gibi mihenk taşlarını önümüze dökmesini zamansız bulmam oldu. Eser bir polisiye gerilimden beklenilen her şeyi bizlere sunuyor. Üçlemenin ilk kitabı olarak karşımıza çıkan 4.MAYMUN dan sonra ikinci kitap 5.CİNAYET ile neler göreceğiz bakalım.