Yolcular dinlemiş karınları doymuş şekilde hazırlardı şimdi yapılması gereken neydi bir planları yoktu bir araya geldiler ve konuşmaya başladılar Rugana ve bir kaç yaşlı daha onlarla birlikteydi.
Oliv: devam edeceğimiz herhangi bir yol yok artık bulmamız gerekeni bulduk geriye dönüp kabile üylerimizi alıp burada yaşamaya burada Yeni tohumlar atmaya başlayalım dedi
Anemon: Hep birlikte dönmek zaman kaybettirir ve yolda ne ile karşılaşacağımızı bilmiyoruz herkesi kaybetmeyelim Todanlılarda Aynı şekilde Kabilesine adam göndersin yaho onlara ne yapacağımızı anlatır dedi
Rugana: Sizin unuttuğunuz çok şey var şuan geriye dönecek ve yapacak hiç bir şeyiniz yok yaşadıklarından bile emin değilsiniz uzun zamandır yoldaydınız anlattığınıza göre kabileler bir araya gelecek kadar yiyecek ve su kıtlığı varmış
Hepiniz burada bizimle kalın dönecek bir yeriniz yada kimseniz kalmamış olabilir dedi bu sözler her birini oldukça etkilemişti çünkü bu düşünce hep akıllarındaydı ama kimse dile getirmiyordu her zaman içlerinde umut vardı Rugana haklı olabilirmiydi geride kimse kalmamışmıydı Siz burada biraz daha kalın ve ne yapacağınızı iyi düşünün hemen yola çıkarak vakit kazana bilirsiniz ama giderseniz buraya belkide tekrar dönemeyede bilirsiniz kararlarınızı çok iyi düşünüp verin diyerek oturduğu yerden kalktı
Oliv,litiyu,yaho,Vantes,Anemon,Anime,sayomi,Alimi, kaderin bir oyunu gibi her biri farklı kabilelerden kişiler bir aradaydı ve başka kimseleri yoktu yanlarında sıtakisi ve diğerlerinin yaşayıp yaşamadıklarını bilmiyorlardı kabilelerinde kalanların yaşayıp yaşamadıklarını bilmiyorlardı bir yaşam şansları var bilinmezlik için tekrar geri mi dönmeliler yoksa bildikleri yaşam için kalıp mücadele mi etmeliler zor bir seçimdi yola çıktıkları ilk andan beri olduğu gibi attıkları her