TOMASEL

Sen benim beni alıp götürmesini istediğim denizimsin.. Saadet SÜNGER
Reklam
Gecenin en ıssız yerinden öperken yıldızların düşeceğini bilemezdik Saadet SÜNGER
...Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Benim sevgili Aliye'm, Bu son mektubunun ne kadar hoşuma gittiğini tasavvur edemezsin. Yazarken hava bulutlu idi, diyorsun ama, belli ki senin için güneşli imiş.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Doğrusu, dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım. Fakat aptal olmaktansa biraz rahatsız yaşamak daha iyidir bence... Bilmem sen ne dersin...
Sayfa 21·Kitabı okudu