“İnsanın oğlu kendinden kopmuş bir parçadır, derler. Bir şahindir oğul: Canı istedi uçup geldi yanımıza, canı istedi, uçup gitti... Seninle ben bir ağaç kovuğunda iki mantar gibiyiz, diz dize otururuz, bir yere gidemeyiz. Yalnızca ben kalacağım senin yanında daima... Sen de benim yanımda...”
— Bak, akağaçtan kuru bir yaprak düştü.Onun bu hareketiyle kelebeğin uçuşu aynı şeydir.Tuhaf değil mi? Acınacak durumda,ölmüş bir şey capcanlı, neşeli bir şeyle aynı şeyi yapıyor.