Bu kitabın geniş açıklamasını youtube kanalımda farklı bir bakış açısıyla anlatmaya çalıştım. İzlediğiniz ve desteklediğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim. İzlemek için
youtu.be/FS0fUmyH35s
Sırça Köşk kitabi Sebahattin Alinin öykü ve masal türünde yazdığı bir kitaptır. Harika benzetmeler, hikayeleştirerek gündem konularına, insan psikolojine harika temas ettiği bir eser.
Yine o dik duruşunu, haksızlıklara karşı mücadelelerini açık ve sade bir dille anlatmış Sebahattin Ali. Çok kıymetli bir kitap olduğunu düşüyorum. Bundan dolayı şiddetle tavsiye ettiğim eserlerdendir.
Okumakla ve sağlıcakla kalın...
Sırça KöşkSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202069,9bin okunma
Bu kitabın geniş açıklamasını youtube kanalımda farklı bir bakış açısıyla anlatmaya çalıştım. İzlediğiniz ve Abonelikle desteklediğiniz için şimdiden teşekkür ederim. İzlemek için
youtu.be/wZMTWBAcBFY
Algılar hayatta her şeydir. Hem sözlü olsun hem yazılı olsun karşı tarafın direk ne dediğiyle değilde kendi anladığımızla yargı oluştururuz. Bu yüzden hepimizin toplum içinde şifrelediği kelimeler, bunlara verilen anlamlar vardır. Dikkatli bakıldığında ve dışarıdan bir göz olunduğunda farkedilecektir.
İşte bu yüzden iletişim içerisinde bulunduğumuz her mecrada anlatmak istediklerimizi daha iyi anlaşılır ve görünür hale getirmek için tasarlanmış bir kitap diyebilirim.
Kitap yazmak isteyenler, yazanlar, sosyal medyacılar, reklamcılar vb. gibi kişilerin hepsi için çok uygun bir kitap.
Basit okunuşuyla, öğreticiliği kolay olmuş. Tavsiye ederim...
Okumakla ve sağlıcakla kalın...
Bu kitabın geniş açıklamasını youtube kanalımda farklı bir bakış açısıyla anlatmaya çalıştım. İzlediğiniz ve Abonelikle desteklediğiniz için şimdiden teşekkür ederim. İzlemek için
youtu.be/wZMTWBAcBFY
Bence aforizma yazarları değerlidir. Çünkü bir cümlelik metinden koca bir hikaye devşirilebilir. Bundan dolayı durup düşünesi metinler hep benim ilgimi çekmiştir.
Zaten çoğumuz sosyal medya da özlü sözlere bayılıyoruz. Hem kendimiz paylaşıyoruz hem de paylaşanları beğeniyoruz. Bende öyleyim açıkçası. Twitter de aktif bir kullanıcıyım sırf bu yüzden.
Yazara gelirsek, gerçekten de kitabın başlığı gibi sade ve basit anlamıyla mesajını temiz bir şekilde veren biri. Çok çeşitli konulara da değinmiş. Ondan dolayı farklı zamanlarda okunmasında daha faydalı olduğunu düşündüğüm kitaplardan.
Okunmasında fayda görüyorum...
Okumakla ve sağlıcakla kalın...